onsdag 25. november 2009

Ut på tur, aldri sur. Og ta gjerne med et bosspann...

Min fine fine hest og meg var godt fornøyd med vår innsats på banen idag, der vi trente litt i kapsunen med det vi pleier å gjøre og etterpå satt eg opp og vi hadde litt skritt-trav overganger. Så vi belønnet oss sjøl med en liten tur og der står det. Bosspannet. Det bare liksom ventet på å bli trillet og der var meg og Kah. Klar til dyst. Et tomt bosspann det bråker ganske mye på en humpete grusvei, men Kah tok det med den største ro i hele universet og han kunne jo blitt en bosspanns-triller om han ville.
Vi liker litt utfordringer i hverdagen, og eg har en teori om at hver dag bør ikkje alltid være den forige lik, det er viktig å utfordre seg sjøl og å våge nye ting, selvfølgelig innen en rimelig grense. Vårt neste prosjekt er så smått å begynne å lukte på bilveien, sånn at vi kan gå på tur litt andre steder enn bare opp denne kjipe bakken vår (eg vet nemlig ingenting om Kah er trafikksikker eller ikkje...så vi tar det helt i fra begynnelsen av!).
Så då oppfordrer eg alle til å komme med tips og råd om kossn vi skal gå fram med dette bilvei-prosjektet vårt! :)
Lykke til på oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar