torsdag 15. oktober 2009

Stikkord- Helvetesbakker

De siste dagene har eg vært ute med Kah to ganger om dagen. Dels fordi han er en hest som kjeder seg veldig lett, dels fordi han ikkje har fullt utslipp og dels fordi eg ikkje har sal. Den siste faktoren gjør det særdeles vanskelig for meg å orke å ri spesielt lenge om gangen...
Vi har ridd mer i kapsun på bane og jobbet med stilling/bøying og overganger, Inger Elise har vært her og hjulpet meg og då har vi jobbet i kapsun fra bakken med det samme pluss litt lette versader, og igår tømmekjørte eg. Og det tror eg nesten helt sikkert han har gjort før! Han var superflink! Utenom dette har han vært på tur hver dag, minst opp den første av bakkene våre (vi har mange av de!). Tror han begynner å bli litt trøtt av disse bakkene, idag når vi var på tur så tok han en liten avstikkervei på en sti på egen fri vilje, mon tro om disse bakkene er lite inspirerende..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar