torsdag 22. august 2013

En fin plass å bo

Kah er blitt en bereist ung herre. Da jeg kjøpte ham, hadde jeg ingen planer om å bytte stall i "hytt og pine", men iblant må omstendighetene få bestemme. Denne gang var det som sagt økonomien som gjorde at vi ikke kunne bli på moldegaard.

Nå er han, etter langt sommerbeite i Lysefjorden, på plass i sitt nye hjem. Det ligger ca. 20 min skrittetur fra moldis, så jeg kan fremdeles være med på treninger der, uten at det blir for omstendig :)
Det er en liten stall, med plass til 8 hester, og høns rett rundt hjørnet. Og jeg tror han kommer til å trives veldig bra her!
Nå når det fremdeles er tørt nok, eller når det er frost i bakken, får hestene gå ut på marken. Men når regnet kommer igjen, blir det gruspaddock.
Vi gleder oss til fortsettelsen!

 På regnfulle dager er de i luftegård,
 og kan gå inn og ut som de vil :)

 Fine ponnimin  


Kjekt med besøk av gamle-eier :)
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar