torsdag 12. mai 2011

Stevneforberedelser

De to siste dagene har jeg gjort to ting som skal sette fart på stevne-lysten hos meg. Det ene er at jeg har sendt Kah sitt pass til godkjenning hos NRYF slik at vi kan være med på annet enn klubbstevner.
Det andre er at jeg har sendt min nye sal til Fossum for litt omstopping. Det skal bli ganske kjekt å få ri i den igjen, det har nemlig gått ganske mye fremover etter vi fikk den.
Jeg liker å trene, og etterhvert innser jeg mer og mer at jeg behøver ikke å være redd, sånn egentlig.
Det KAN også være GØY å ri stevner. Vi skal iallfall teste det ut i løpet av sommeren tenker jeg.

1 kommentar:

  1. Klart du ska tävla! :) Jag gör min första den 29 maj, en LA:4! Ljuger om jag säger att det inte är nervöst men samtidigt så är det en utmaning som jag gillar. :)

    Lycka till!

    SvarSlett