fredag 17. september 2010

Igang igjen!

Nå er Kah, etter uvisst antall behandlinger med kiropraktor, akupunktør og equiterapaut, godt igang igjen! Vi har vært med på trening for Christine Skodjereite og Hilde Simensen, begge treninger veldig bra, og helt akkurat passe for hesten min. Fantastisk med trenere som tar hensyn og ikke presser for hardt!

Så i det siste har Kah gått ganske ofte, men korte økter, og vi har så smått begynt å galoppere igjen. Fortsetter det med denne fysiske og for ikke å snakke om psykiske fremgangen, skal han snart få lov å begynne å leke seg litt over bommer og små hinder igjen!

Jeg må passe på at han ikke får bli for framtung, jobber masse med overganger, men har han først fått bli litt tung, så er det så lett for at han bare blir sterk i overgangene, og da får jeg ikke samme effekt av hjelpen de ellers gir meg. Heldigvis har jeg gode venner og gode hestemennesker rundt meg som ikke sier nei til å gi hjelp, så jeg får nok benytte meg av de til Christinne og Hilde kommer igjen i oktober!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar